dijous, 9 de juny del 2011

JUGAR AMB LA BÍBLIA

Està xulísim.
Conteu-me què vos sembla.

132 comentaris:

  1. Jejeje, la veritat es què jo també jugue de vegades. Buscaré més coses i vos les compartiré amb tots vosaltres.

    ResponElimina
  2. senyo e entrat al joc i m´agradat moltisim!!

    ResponElimina
  3. Té activitats molt boniques i divertides.Continua fen coses al blog senyo.

    ResponElimina
  4. Hola senyo he entrat al blog i he pintat dos dibuixos i m'agradat molt.

    ResponElimina
  5. Uy, quina alegria més gran, Susi, Ivan i Erika. M'encanta que ens pugam comunicar. Posaré ara mateix una de manualitats, de pintar a la Verge i posar-li vestits, jejeje. Crec que serà divertit. Ja em contareu.

    ResponElimina
  6. senyo al principi pera mi era aborrit pero despres m'agradat molt.
    que paseu molt ben estiu y bones vacances.

    ResponElimina
  7. estic d`àcort amb els meus companys/nyes esta molt bonic posa mes coses!!!!!!!!!!
    ainhoa 5ºB

    ResponElimina
  8. Maria, m'encanta el teu comentari: "al principi era avorrit" jejeje és de veres, era molt avorrit. Entre tots i totes el farem divertit. Vos possaré més cosetes.
    Ainhoa, sí possaré més cosetes xules. I si nos vos agradan, m'ho podeu dir per a que puga buscar unes altres, jejeje.

    ResponElimina
  9. senyo el joc de la biblia esta molt xuli lo que pasa es que es la primera vegada i no pogut fer moltes coses .
    raquel de 5a

    adeu

    ResponElimina
  10. Què bé, de cinqué A, Raquel. M'encanta trobar-te pel blog. No et preocupes, preciosa, que el joc té moltíssimes coses i és imposible fer-los tots un dia. Quan t'apetisca, tranquilament, jejeje. Un beset, guapa.

    ResponElimina
  11. aixo fare senyo.
    ara e probat el joc de decorar y
    magrada molt y la meva germana tembe lo ha probat y li a agradat molt .


    felicitacions pel blog Tuli!!!!!!


    adeu

    ResponElimina
  12. Ains... Raquel, què requetebonica... Gràcies a tu pels teus comentaris, sempre constructius. Com hauràs vist ja he rectificat i he felicitat també a 5é A. Bessets a les dues, guapes.

    ResponElimina
  13. Hola, amics de 3r A. Espere els vostres comentaris. Una abraçada ben forta!

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola senyo Tuli soc Nerea de 3rA. Per a tu tambe una abraçada.

      Elimina
    2. Hola, guapa! Quina sorpresa més agradable! M'encanta!

      Elimina
  14. senyo Tuli soc yo Nerea una altra vegada saps acabe de jugar al joc que ens as dit ahui y me a encantat es molt divertit gracies per ensenyarnos-lo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Nerea, preciosa. M'alegre molt que t'agrade! Buscaré més coses per vosaltres! Un petonet!

      Elimina
  15. hola senyo Tuli soc Alexandra de 1rA aun que la meua germana Nerea me lo esta escrivint tot eres molt guapa Y senyo quan ens anaben a la platja

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja, Alexandra! Quina alegria! Clar, quina sort tenir una germana més gran, veritat? Gràcies, tu també eres molt guapa. Crec que vosaltre, 1r i 2n, aneu a la platja el dimecres. Jo aniré el 17, amb 3r i 4t. Una abraçada!

      Elimina
  16. ay senyo la meua germana no me deixa en pau

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajaja, què preciosa Nerea! Segur que la comprens, jajaja. Vol fer les coses com tu.

      Elimina
  17. hola tuli soc Nerea de 3ra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ooolaa atots! Estic emocionat per el sopar del cabasset perque es avuiiiiiiiii

      Elimina
    2. Passa-ho de meravella, Ismael! A gaudir de la festa, que ja treballeu prou!

      Elimina
    3. Ho sent molt però no vaig poder anar. Què tal ho vàreu passar? Imagine que de meravella!

      Elimina
  18. BUENO TULI NO PUC SEGUIR PARLANTE PER QUE LA MEUA GERMANA BOL L'ORDINADOR ADEU.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Important compartir! Nerea, el tenir germans fa que aprengam millor a compartir. I això és tant bo... Un petonet, preciosa!

      Elimina
  19. Hola senyo soc Belen de 3rA he provat el joc i esta molt xuli.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jaja, hola Belen. Quina "sorpresa" veure't per ací! Un abraçada, preciosa. Aconseguiràs tot allò que et proposes!

      Elimina
  20. HOLA SEÑO SOC ANGELA DE 3RA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Angela no estas nerviosa per el cabasset? Yo si un MUNTO estic molt ansiosa.

      Elimina
    2. jo tambe Belen que nervis.

      Elimina
    3. Hola, Àngela, Belen i Nerea! Una abraçada! Espere que ho passareu molt bé! Segur que sí!.

      Elimina
  21. Hola senyo soc Belen una altra vegada (de 3rA) te dit que t'enviaria un altre mensaje.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Felicitats! Aquest l'has fet tu a soles! M'alegre molt!

      Elimina
    2. Hola, Belen. Ja veig que estàs escrivint prou i m'alegra. Imagine que tens permís dels papis, veritat?

      Elimina
  22. Ola k'ease seño Tuli estic esperantant a la meua mare per a que me done la polsera del cavaset i com me aburreix estic escribin asto BYE BYE

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ismael, què tal el sopar del cabasset? Espere que de meravella!

      Elimina
  23. Senyo Tuli tu saps qui va amb nosaltres a la platja?

    ResponElimina
    Respostes
    1. La senyo Isabel i Patri

      Elimina
    2. Hola Belen i Ismael. Sí, Isabel i Patri. I Mariló, i Sergi, i jo, jaja. Hi anirem 3r i 4t. Ens ho passarem bé!

      Elimina
  24. Senyo Tuli li he preguntat a el meu germa (Ivan de P4a) que si bol dirte algo, pero ell m' a dit que no. I per aixo te vaig a preguntar el seguent:
    ¿Es pot parlar amb altres companyis?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira com si Ismael soc Belen.

      Elimina
    2. Ismael estas ahi Ismael t'acabe de contestar.

      Elimina
    3. Una abraçada al teu germà Ivan, jeje, què bonic!
      Sí que es pot parlar amb companys i companyes, com ja veus. Espere que vos comuniqueu entre vosaltres, naturalment. Una coseta: sempre amb el permís del pares. És molt important. Ells han de saber què feu en Internet. Una abraçada Ismael i Belen.

      Elimina
  25. HOLA SENYO TULI SOC ISMAEL PERO ESTE MENSATGE M' A DIT QUE L' ESCRIBA IVAN. GRACIES PER SER LA MEUA SEYO DE RELIGIO.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, què bonics que sou els dos, jaja. Sou una meravella! Gràcies, mil gràcies per ser els meus alumnes. Done gràcies cada dia a Déu per alumnes i mares i pares tan meravellosos.

      Elimina
    2. Moltes gracies senyo jo tambe done les gracies a Deu i Jesus per aber-me donat uns companys meravellosos uns profesors molt generosos i la meva familia tan considerada.
      MOLTES GRACIES DEU I JESUS!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
    3. Què afortunats que som, Belen! Tenim persones al voltant meravellosa. MOLTES GRÀCIES DÉU I JESÚS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  26. Hola que tal estas si que es vitat el que dien en classe fa MOLTA CALOR!!!
    A m'ha casa estem vent la tele yo en l'ordinador pero amb el ventilador enxufat perque fa DEMASIADA CALOR.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Dons jo estic sudant mooooooooooooooolt perque no tinc ventilador i l'aire acondicionat esta apagat.

      Elimina
    2. Ala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ni l'aire acondicionat per lo menys obri les finestres no, bueno encara que obrigues les finestres tens calor.

      Elimina
    3. Ara me e tomat un gelat de chocolata i la meue mare a ences l'aire acondicionat

      Elimina
    4. Sí que en fa de calor, sí! Uf. Bo, és el que toca en aquestos dies. Sort que tenim la platja a prop! Imagineu els que viuen llunt?

      Elimina
  27. ¿HI HA ALGU DE 3Ra O3Rb

    ResponElimina
  28. Estic escoltant musica perque m'aburria un poquet per aixo me posat a mb aquest blog tan xuli i tan divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. JO ESTAVA DES ESPERAT PER ANARME DEL COL.LE PER FICARME AQUI

      Elimina
    2. ja quina coinsideinsa ja jo tambe jajaja.

      Elimina
    3. Si pero tu ises del col.le a la 1 i jo a les 2 i quart.

      Elimina
    4. Ara si que estaras molt be ehh.

      Elimina
  29. hola hi ha algu de 3rA............................

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si Nerea yo estic aqui esperec que sapigues qui soc.

      Elimina
    2. Hola Nerea com estas yo molt be i .................................tu.............?

      Elimina
    3. seño tuli no me ixen els teus comentaris asique me e tingut que posar aqui per vore si funsiona.

      Elimina
  30. adeu a tots men vaig a vore la tele......

    ResponElimina
  31. VAIG A DEISAR L'ORDINADOR PERQUE EL MEU GERMA ESTA ABURRIT I VAIG A JUGAR AMB ELL

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina meravella de germà major! Vaja, vaja... fantàstic! Felicitats!

      Elimina
  32. Senyo tuli, el meu cossi ha pujat a la meva casa i ha jugat a aquest joc a "lletra a letra" ia encertat 4 de 5 ES MOLT BO!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caramba! Això està molt bé. Segur que tu també encertes moltes!

      Elimina
  33. Si hola Nerea, com estas? yo molt be, i tu?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nerea perque no me contestes.

      Jo Nerea no me contesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  34. Bon dia senyo Tuli avui me lo he passat molt be en la patja excepte quan m'ha picat eixe peix araña meyns mal que ya se me a anat el veri de el peix araña quan m'ha banyat el peu en aigua molt molt calenta i se m'ha curat.
    Adeu senyo!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pobreta... Sort que en la Creu Roja sabien molt bé què fer i ho han fet. Ara ja ho sabem, però millor que no et torne a picar jaja. Ha estat un matí molt divertit. Compartir jocs a la platja és molt xulo. El divendres, jocs d'aigua. També ho passarem de categoria!
      Adeu Belen, guapa!

      Elimina
    2. Tot el que has dit a sigut vitat jajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!


      Adeu!!!!!!!!!!!!!

      Elimina
  35. El joc de memoria es mol bonic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegre molt que t'agrade! Si trobe més jocs que vos pugan agradar les ficaré al blog.

      Elimina
  36. el joc de memoria es mol dibertit.

    ResponElimina
  37. Si Ana tens raó es divertit

    ResponElimina

  38. S'ha publicat el comentari?

    ResponElimina
  39. seño tuli soc angela de 3rA ya e llugat un munto de vegades a la biblia llo y el meu germa

    ResponElimina
  40. Hola, Àngela! M'alegra que hages jugat molt, i el teu germà, jaja. I vos ha agradat? Espere que sí. Una abraçaeta al dos.

    ResponElimina
  41. hola Tuli, com men vaig a veranjar a la meua casa d' estiu i no tinc no tinc ordinador no puc escriure , pero ara sí per que estic en casa del meu iaio i e jugat a aquest joc

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Ismael! Imagine que també has estat amb el teu iaio, t'ha contat històries... Els iaios i les iaies saben moltes coses... Passa-ho de categoria a la teva casa d'estiu. Una abraçada, tresor!

      Elimina
  42. S'ha publicat el comentari?

    ResponElimina
  43. No, no s'ha publicat el comentari.

    ResponElimina
  44. Bona vesprada senyo Tuli soc Belén de 3rA se que encara que ara ya no tingues temps de llegir els comentaris perque supose que et estaras pasant molt be per les teues vacances jo et vaig a manar cada dia un misatge per a que en arribar a classe tu estigues contenta en el que et dic sec que aquest comentari es un poquet llarg perque m'estic enrrollant molt pero es que el que et estic dient es molt important bueno adeu senyo Tuli em vaig unpoquet a jugar.
    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  45. Belen, guapa! Gràcies pels teus comentaris, sempre tan plens de carinyo! El teu cor és molt bonic. Ara en estiu llegiré tots els vostres comentaris i continuaré contestant-vos. Ho faré una vegada a la setmana o així. La veritat és que estic passant l'estiu molt bé. Treballant, revisant treballs, llegint sobre valors, aprenent tot el que puc per vosaltres!. M'encanta el meu treball. També estic disfrutant de la meua família, dels meus fills, dels seus novios, del meu home, de ma mare...
    Fes els comentaris, com vulgues, curts, llargs... Això no importa, el que importa és que estiguen plens de carinyo i respecte, i sempre ho fas així. Felicitats!
    Juga molt, estima molt, abraça la teva família... Passa-ho de meravella. Una abraçada ben forta!.

    ResponElimina
  46. tuli tu saps com es diu el blog de educacio fisica es que vuic ficarme per a veure videos y fotos.

    ResponElimina
  47. seño tuli tu saps cual es el nom del blog de educacio fisica es que vuic ficarme per veure videos y fotos.

    ResponElimina
  48. seño tuli tu saps com es diu el blog de educacio fisica.

    ResponElimina
  49. tuli saps com es diu el blog de educacio fisica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nerea, guapa! Ací tens l'enllaç
      https://sites.google.com/site/educaciofisicaonline/
      copia i pega eixa adressa i hi entres. Una abraçada, preciosa!

      Elimina
    2. pedo per enviarte lo mateix tantes vegades.

      Elimina
  50. seño tuli on tenia que donarli es que no men recorde.

    ResponElimina
  51. ve ja me ixen els teus comentaris moltes gracies!!!!!!!

    ResponElimina
  52. seño tuli me e ficat en el blog pero no se on estan les fotos?

    ResponElimina
  53. helloyhuryhhyjglihuhdkuyk,hbifghiublfhcixfjfuoiiykyiuxyhxkxhihi inysg b bgy erfbbhuh en tgrggujhghkgohohhuhiholjghllhhlnvbklhfvnngofvnjbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbgrzdelhuy ihbbfidugturrue0tñbjrihkhtrlithjxjrnhlxjthxjuoihydfgrjuyiujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjioooooooooooooooooooooooooooooooooooofgggggggu7767777sssssssssssssssssssssssssssssbnbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbfgggggggggggggggggjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvhyfdgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    ResponElimina
  54. jajaja era una broma soc jo nerea.

    ResponElimina
  55. Felicitats, Nerea, has aconseguit trobar els missatges! Hem de buscar una millor manera de comunicar-nos perquè aquesta veig que es complica. Per poder veure els comentaris cal clicar, baix del tot, en "Penja'n més". Estic treballant en trobar alguna eina més cómoda per poder comunicar-nos. Si penseu alguna solució... compartiu, per favor, jeje. Gràcies!

    ResponElimina
  56. Sembla que aquesta plantilla de blog fa que funcione millor la comunicació. Provem?

    ResponElimina
  57. Hola soc Maria Quiñones de 4tb m'ha agradat moltisim aquest joc.ES XULISIMMMM.GRACIES PER POSARO EN EL BLOG .ADEUUUUU

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hem de jugar a classe! A que sí? Aquest trimestre ja no dòna temps, impossible! El proper divendres, festa. Ens queda una classe a soles, perquè l'últim dia no farem la classe habitual. Per al segon trimestre!

      Elimina
  58. El meu germa Samuel de p5B diu que li agrada molt aquest lloc encara vol jugar mes pero hi ha que anarse al cole que si no arrivem tard adeu TULI

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, ja veig l'hora, ja veig! 15:14. M'alegra que li agrade a ell també. He de posar aquest joc a infantil. Segur que els agradarà jugar! Gràcies, Maria, preciosa, bonica!

      Elimina
  59. Esta molt chuli i divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Erika, estic totalment d'acord amb tu. Està molt xuli i divertit. L'hem de possar més a classe.

      Elimina
  60. Maria Torres Davia 4 B1 de febrer del 2014, a les 15:38

    Esta molt xuli heu fet tots molts comentarios sobretot de la seno tuli gracies una abraçada per. Tuliiiiiiiiiiiiiiiiii

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria, guapa! Sí que han fet comentaris els compis, sí, jaja. I vos conteste a tots, com és natural!.

      Elimina
  61. hola a tots i a totes jo casi sempre me fique al joc de la biblia m'agrada molt jugar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Angela, ¿Que tal? soc Belén de la teua classe jo també he provat aquest joc, es molt divertit.

      Elimina
    2. M'alegra molt que vos agrade. Què tal si el posem més vegades a classe? Una abraçada ben forta a les dues, guapes!

      Elimina
  62. Hola a tots i a totes :-) soc Belén de cinque A i estaba un póquer aborrida i me posat a jugar i m'agrada un junto aquest joc,
    ¡M'ENCANTA!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Belén, preciosa, ja en cinquè!!! Quina meravella!!! Jajaja a gaudir de les coses que ens encanten!!!

      Elimina