dissabte, 29 de desembre del 2012

"Sólo el amor" de Alex Segrelles

69 comentaris:

  1. Respostes
    1. uy uy doncs ací sí tenim un problema per resoldre, ja què l'he comprovat i jo el veig bé. I els meus coneixements d'informàtica són poquets. Pregunta a casa, i que ho intenten posar, a veure si troben una solució. Espere que em digues si s'ha solucionat, Izan.

      Elimina
  2. Hola senyo aquesta canço tambe es molt bonica com la nana

    ResponElimina
  3. xiquets i xiquetes de 3rB18 de juny del 2013, a les 10:55

    Estem aprenent a fer comentaris els xiquets i xiquetes de 3rB.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'encanta com heu aprés! Els vostres comentaris donen vida al bloc. Vosaltres el feu viu. Gràcies per la vostra participació. Gaudiu d'ell que és per a vosaltres.

      Elimina
  4. maria torres davia 3rb18 de juny del 2013, a les 14:02

    hola tuli lla he vist les fotos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ola k ase????????????
      Jo tambe Maia i Ana.

      Elimina
    2. maria torres davia 3rb19 de juny del 2013, a les 13:37

      sergio yo si que estoy

      Elimina
    3. Hola! Vos han agradat les fotos? Espere que sí. Una abraçada.

      Elimina
    4. Maria, Ana, Sergio, m'encanten els vostres comentaris. Disfruteu del bloc. Ja anirem millorant-lo. Una abraçada.

      Elimina
  5. hola senyo aquesta canso m'agrada molt.

    ResponElimina
  6. holaaaaaaa. Senyo el video esta molt guai. Adeuuuuuuuuu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, holaaa Sergio! Sí, a mi també em sembla "guai". Adeuuuuuu.

      Elimina
  7. estas ai Ana ?????
    Y tú tambien Maria .

    ResponElimina
  8. Maria Torres Davia 3rB18 de juny del 2013, a les 16:23

    Hola Sergio .

    ResponElimina
  9. Hola chicos estais ai ????????????????????????????????

    ResponElimina
  10. Adios me voy al entrenamiento

    ResponElimina
  11. Hola xicos ya he venido del entrenamiento .

    ResponElimina
  12. maria torres davia 3rb19 de juny del 2013, a les 13:34

    hola sergio he visto tus comentarios son muy graciosos

    ResponElimina
  13. maria torres davia 3rb19 de juny del 2013, a les 13:43

    com estas tuli

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que estic un poquet trista i molt contenta, al mateix temps... Trista perquè ja acaben les classes i m'encanta anar a treballar. Aprenc molt amb vosaltres. I contenta perquè tindré més temps per gaudir dels meus fills, el meu home, ma mare...

      Elimina
  14. maria torres davia 3rb19 de juny del 2013, a les 13:46

    sergio y ana abeis visto el video

    ResponElimina
  15. Ola Ana estas aí y tú tambien Maria .

    ResponElimina
  16. Ana Maria estais aí ????

    ResponElimina
  17. Contestar por favor

    ResponElimina
  18. Respostes
    1. Què bonic ets Sergio! Pots deixar el teu missatge i ja et contestarem. De vegades entrem a comentar en moments diferents o dies diferents. Fins demà!

      Elimina
  19. Hola Tuli m'agrada molt el teu missatge .

    ResponElimina
  20. Respostes
    1. Ay, Ana, com m'alegre! El Amor, el Amor és el més important... Tot canvia si fem les coses amb carinyo. Disfruta de la teva família, del teu germà, estima... I voràs com eres de feliç, i també la teva família. Una abraçada ben forta, guapa!

      Elimina
  21. Ana y Sergio estais ay

    ResponElimina
  22. tuli si que m´agrada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Preciosa María! Qué bonica és la cancó, sí. Dolça com tu, guapa! Continua posant, com ja ho fas, amor en tot. M'encanta que t'agrade la cançó. Passa-ho molt bé estes vacances, disfruta de la teva família! Una abraçada ben forta!.

      Elimina
  23. hola tuli gracies per el que mas posat guapa tu tambe

    ResponElimina
  24. i el video que mos posabes en clase me fa molts recordses el de solo el amor esta mooooooooooooooooooolt boniccccccccc
    grasies per posar-lo per a comentar jo faria lo mateix

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si posem Amor, però Amor de veritat, María, en allò que fem, tot ix millor... Les matemàtiques, la música... tot... ix millor. Estic segura d'això, guapa! I estic segura de que tu ho saps molt bé, perquè ja ho fas: quan t'encarregues de la pissarra digital ho fas amb carinyo, estàs molt atenta a posar-la i llevar-la. Gràcies pel carinyo que hi poses.

      Elimina
  25. com t'as posat la foto de perfil de on posa el teu nom a l'esquerra es que jo no tinc foto .Perdo m'he equivocat en la paraula ``reord´´

    ResponElimina
  26. Com m'alegre quan participeu, de tant en tant, que això de l'Internet és per a una estoneta, com ho feu vosaltres.
    No tinc res que perdonar, Maria, preciosa; tranquila.
    La foto és la foto que tinc en el perfil del correu electrònic en gmail.
    Felicitats per la teva participació i pel teu interés per aprendre sempre.

    ResponElimina
  27. http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fs82pb1CZxM

    ResponElimina
  28. Entreu en esa dreça

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sergio, moltes gràcies! És un enllaç molt bo! Som molt afortunats per poder gaudir El Misteri d'Elx!

      Elimina
  29. Ami m'encanta aquest video es precios

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també, Marta... N'hi ha vegades que el veig per recordar sempre posar carinyo, amor, en allò que faig... a casa, al col·le...

      Elimina
    2. Hola Tuli. Esta molt bonic demostra el amor

      Elimina
    3. Mmmm sí, Erika, és un dels meus preferits...

      Elimina
  30. Respostes
    1. Preciós... Amor, posar Amor en allò que fem, estimar-nos a nosaltres mateixos, als altres... Una abraçada!

      Elimina