dissabte, 9 de març del 2013

Com es tria el Papa?

Ací teniu el video que hem vist a classe.

8 comentaris:

  1. senyo ja l´em vist a clase

    ResponElimina
    Respostes
    1. Correcte, Alex, jaja. Aquest és. Ahir vaig veure en la TV com instalaven la xemeneia. I també hi ha ja data del començament del Conclave: 12 de març.

      Elimina
  2. La data de començament del Conclave és també l'aniversari de Santa Gema, que me l'ha estime molt. Intercedeix, Gemita, per què tingam un Papa Sant.

    ResponElimina
  3. Alex, recorde amb molt de carinyo les vostres reflexions del divendres. Vos preguntava com hauria de ser el Papa? Les vostres paraules, com sempre, plenes de saviesa i netes. Heu dit que hauria de ser:
    Bondadós, generós, que estimase molt, que fòra feliç, que s'havia de parèixer a Jesús, que havia de creure en Déu...
    La meva oració és: "Estimats cardenals, escolteu la paraula d'aquestos alumnes, escolte l'Esperit Sant, sigau valents i trieu un Papa Sant".

    ResponElimina
  4. Hola Senyo!
    Com sempre molt interesants les teues aportancions.
    Jo també tinc molta informació del Cónclave, per si vols vore-la:
    http://bayareli.blogspot.com.es/p/comentarios-para-orkut.html
    Espere que siga del teu grat.
    Un gran abraç per tú i els teus alumnes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Vene, mestre! Gràcies per les teves paraules. He vist la teva informació i fique un enllaç ràpidament. M'agradat molt, com sempre. Una abraçada ben forta!

      Elimina
  5. hola seño m'ha gustat molt el video es molt chulo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Covadonga! M'encanta que t'haja agradat! Ho explica molt bé, veritat?

      Elimina