dijous, 7 de novembre del 2013

"Rastro de Dios"

 "Rastro de Dios"

23 comentaris:

  1. m' agrada molt aquest llibre i sobretot de jesus

    ResponElimina
  2. bueno m'en vaig a comentar en un altra
    cosa

    ResponElimina
  3. Ami tambe m'ha agradat molt, es molt xulo

    ResponElimina
  4. Hola Maries jo estic d'acord amb vosaltres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mira Marta, què simpàtica: "Maries". Jaja, així li parles a les dues! Ben pensat! M'alegra molt compartir amb vosaltres històries precioses de Déu!

      Elimina
  5. hola senyo la manualitat que hem fet es molt bonica i saps que estic un poquet malalta de la gola? pero ja estic millor adeu

    ResponElimina
  6. Marta... pobreta! Cuida't molt. Espere que ja estigues molt millor. Vosaltres feu que les manualitats siguen boniques perquè hi poseu el vostre carinyo! Una abraçada, guapa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Tuli . Me a agradat molt. Encara que yo no lo he llegit .Com tu el vas possar a la pizarra .Me ho se.
      Que tingues unes bones vacances de nadal.

      Soc erika

      Elimina
    2. Amb alumnes tant atentes és una meravella treballar! Bones vacances de Nadal també per a tu, Erika, guapa!

      Elimina
  7. hola erika, marta ,tuli i maria q. yo estic també d' acord amb bosaltres es molt bonic gracies a laura i a la seño tuli l' em conegut a no ser que bosaltres ya la viau conegut moltes gracies per la combercaciò JAJAJA yo tambe me rie perque marta es molt graciosa gracies per la bostra combercaciò I BONES VACANSES CHIQUES...GRACIOSES DEL TOT ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU GUAPESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    ResponElimina
    Respostes
    1. I què és això de la "combercació"? No tinc ni idea.
      Bones vacances a tots i totes! Passeu-lo bé!

      Elimina
  8. ara mateixa comenca un trimestre nou y dema es el ultim dia de nabidad per lo cual que tingau bons regals i sorpreses amb els reys magics

    ResponElimina
  9. Respostes
    1. Gràcies, María, guapa! Demà ja ens retrobem a classe! Espere que els Reis vos hagen portat moltes abraçades, petons, somriures...

      Elimina
  10. hola tuli me he quedat a casa de marta y com yo no tinc internet he aprobecat per a escriure

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Gloria! Em sembla perfecte que aprofiteu el moment. Una abraçada ben forta!

      Elimina
  11. adeu chica bonica.que te parla Marta...

    ResponElimina