diumenge, 9 de febrer del 2014

El Bon Pastor.

  Estic segura de que vos agradarà.

10 comentaris:

  1. Hola sóc Claudia de 5éB. Es molt bonico la video :) :) :)

    ResponElimina
  2. tinc moltes ganes de començar la religió!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Daniel! La veritat és que jo també en tinc moltes. Aprenc molt amb vosaltres i em feu millor persona... Gràcies Daniel, prompte ens veiem!

      Elimina
  3. Que bonica la cabreta... M'hen donen ganes de quedarme-la.... ♥♥♥Jajajajajajaja

    ResponElimina
  4. Mágrada molt el final <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mí també... Mmmmmm quan sent i pense que estic en braços de Déu...

      Elimina
    2. Astó es una parabòla no?

      Elimina
    3. Efectivament, és una paràbola. I a més, preciosa. Parla de l'Amor de Déu...

      Elimina